Jatkoin tähän, kun kommenttiloota jäi pieneksi.


Eilispelistä jäi askarruttamaan nämä ronaldiinot (kiitos K, hieno ilmaus). Siis tavallaan ymmärtää ihan hyvin, että monet tytöt haluaa jonkun idolin. Sehän on ihan sievä poika ja osaa pelatakin. Siitä voi tulla vielä kunnon peluri, jos jättää sukeltamisen niille, joilla scuba-kortti. Ei kai nyt missään muussa duunissa kovin hyvällä katsottaisi, jos sälli konttailisi pitkin päivää.


Pomo: Hei Christiano Ronaldo, viittitkö viedä nää paperit Mähöselle?
CR: Joo tottakai.  Hei, au au au au! Ai vittu, miks sä Virtanen kaadoit mut? Au, sattuu, tuskaa!
Virtanen: Hä, ohi vaan kuljin...
CR: Kaadoit mut ihan selvästi, kauhee viikate! Mun nilkat on ihan paskana, mä en voi kävellä, miten mä nyt vien nää paprut Mähöselle? Ai ja voi!
Pomo: Et sä Virtanen viitsisi...
Virtanen: Anna tähän ne saatanan paperit! Mä vien, niin päästään lounaalle joskus!
CR: Ai lounaalle? Mihin mennään? Venatkaa, mä haen mun tak
in.

Mutta sitä minä en ihan täysin ymmärrä, että jos kannattaa sitä Nättiä poikaa, niin pitääkö sitten kannattaa koko Portugalin joukkuetta? Vai meneekö se jotenkin niin, että Portugalin pitää voittaa, ettei Chrisulle tuu paha mieli?

Minä en ymmärrä teinityttöjä. Mikä on tarkemmin ajateltuna luultavasti hyvä asia.