Hei, arvaa mitä!


- No ei varmaan mitään.

Siis kyllä mulla jotain sanottavaa oli, tai tietenkin oikeastaan kirjoitettavaa, kun näin niin kuin tekstillisestä välineestä on kyse...

- Hei, asiaan pelle! Ja sitäpaitsi puhekin on laajalti tulkittuna tekstiä, moukka!

Ei tarvi olla karkea! Ja nyt multa hukku se punainen lankakin.

- Mä olen tosi kyllästynyt. Ja sitäpaitsi punainen lanka on tosi kulunut ilmaisu. Mä lähden nukkumaan.

Äläs nyt, taisin justiinsa saada langan päästä, tai siis ei sen langan, mutta tuli nyt vissiin mieleen kuitenkin.

- No?

Eikö oliskin hauskaa, jos Hawkwindin kappaleen nimi ei olisikaan Masters Of The Universe, vaan Misters Of The Universe? Sitä paitsi molemmat nimet voisi kääntää suomeksi Maailmankaikkeuden herroiksi!

- Sitten?

Eiku se oli tässä.

- Ei saatana. Mä lähden nyt.

Hei, et kai sä nyt ilman minua voi mennä. Ja oli mulla vielä toinenkin juttu: Ajatteles jos lyhenne mm. ei tarkoittaiskaan muun muassa vaan mummulassa. Vähänkö elettäis toisenlaisessa maailmassa. Varmaan paremmassa.

Hei?