- Hei vaan kaikki katsojat, ja tervetuloa taas tänne sigamageeseen seuraamme Idols-Revisited Ylijäämään! Minähän olen se muka vähän normimissiä särmikkäämpi naisjuontaja!

- Joo, moi vaan, mä olen taas se pehmentävä elementti -juontaja, eli etninen taiteilijahomo! Ja siinähän on myös Idols-Revisited Ylijäämän Extra-osion juontaja Puppe!

- Vuh vuh!

- No niin, eipä nyt höpötellä enempää, vaan mennään niinku asiaan. Olemme nyt täällä Teijan kodissa.

- Joo, moi vaan Teija!

- Öö, juu, heippa vaan.

- Joo, niin sä, Teija, osallistuit tosiaan Idolsiin tossa vuonna 2007. Eli mitä siitä nyt on, parikyt vuotta?

- Juu, parikymmentä vuotta.

- Eli sä oot nyt, Teija, jotain kolkeetseittemän vai?

- Juu, jotain kolmekymmentäseitsemän.

- Niin, sinä, Teija. Jone Nikula kommentoi esitystäsi muun muassa seuraavasti "todella syvältä, koskee mun korviin ja voi v*piip*u mitä p*piip*aa".

- Juu...

- Joo, ja sitten Jone sanoi sua, Teija, "tyhmäksi v*piip*n teininaudaksi, ääliöksi ja yhdeksi sa*piip*an jalattomaksi lihapullaksi".

- Juu...

- Niin sinulle, Teija, taisi tulla aika pahoja traumoja tästä höykytyksestä?

- Juu, minulla...

- Joo, sulla alko, Teija, vähän heittäämään vai, heheh?

- Juu, minä olin viisi vuotta laitoshoidossa. Ja sen jälkeen terapiaa pari-kolme kertaa viikossa. Nyt vähitellen alkaa kirkastua..

- Niin, me olemmekin ajatelleet, että sinun on aika kohdata niin sanotusti demonisi.

- Mitä...

- Joo, tervetuloa, Jone "Iso P*piip*a Susi" Nikula!

- Voi ei...

- MITÄ HEL*PIIP*IÄ! KUKA NÄÄ VERHOT ON VALINNUT? SINÄKÖ? EI SAA*PIIP*NA! JA ONKO NOI SUN LAPSIA? ONKO TOI MUKA POIKA? HYI V*PIIP*U, KAMALA LÄSKIKASA!

- Joo, aikamoinen veijari tää meidän Jone!

- TAJUUTKO SÄ SAATANAN L*PIIP*MÄ, ETTÄ NÄÄ TAPETIT KERTOO VAAN SUN VITUNMOISESTA TY*PIIP*ESTÄS?

- Hei, Jone, venaa vähän. Nää vitun piipit m*piip*ee ihan vääriin pa*piip*ihin.

- Minä en kestä tätä enää!

- NIIN JUST, KIIPEE TUOLILLE, MEE NARUN NOKKAAN! PAKENE VAAN VITUN PE*PIIP*URI!

- Hei, kameramies, zuumaa sen naamaa, sehän menee siniseksi!  Muuten mahtavaa ma*piip*ua, mutta noi pi*piip*it pitäis saada koh*piip*een, ei tota Jonen kiroilua voi a*piip* ulos.

- ROIKU V*PIIP*, KIIKU KES*PIIP*NÄS VITUN LUU*PIIP*I!

- Ky*piip*  jota*piip*  te*piip*ä, ei tämä on*piip*u.

- *PIIP* PERKELEEN *PIIP* IHRAPERSE *PIIP* *PIIP* LÄSKIPORSAS *PIIP PII PIIP* VITTU *PIIIIIIIIIP* PIIP PIP PIIP PII PI PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP*