- Hei, kaveri, kaveri hei. Onks sulla pari euroo heittää?

- Kuulkaapas, kuulkaapas nyt. On täysin kohtuutonta vaatia, että voisin tietää, onko minulla rahaa ja kuinka paljon.

- No mut, kai sä nyt tiedät paljon sulla on rahaa!

- En minä voi tietää, kuinka paljon minulla on rahaa. Minulle tulee rahaa monista eri lähteistä, joita en tässä ala nimeämään, kun en niitä edes itse tiedä. Enkä minä sitä paitsi ole missään vaiheessa sanonut, että minulla olisi rahaa.

- Sä yrität vaan välttää antamasta mulle rahaa! Voisit sanoa suoraan!

- En minä, en minä halua lähteä tällaisella asialla ollenkaan spekuloimaan. Kannatan ehdottomasti sitä, että asia selvitetään.

- No kato taskuihis sitten.

- En minä lähde tuollaiseen, tuollaiseen spekuloitiin mukaan. Kyllä tämä asia täytyy selvittää yksityiskohtaisesti. Kannatan täyttä avoimuutta ehdottomasti.

- No annaksä sitä rahaa.

- En minä ole sanonut, että minulla olisi rahaa. Näkemiin.

- Hei, ootsä aina tuollainen mulkku?

- Tämä on loukkaava väite, enkä tule sitä sietämään.

- No mitä sä aiot tehdä?

- En minä ole sanonut, että minä aikoisin mitään tehdä. En minä aio alkaa spekuloimaan tällä asialla, jos en saa lisätietoja.

- Hei, otitko sä multa just rahaa tosta kupista?

- En minä voi muistaa kaikkia yksityiskohtia. Ja minusta on kohtuutonta syyttää pelkästään minua jostain sellaisesta, joka on ollut maan tapa jo iät ja ajat.

- Anna nyt vittu takas ne rahat.

- Minä en suostu tässä minkäänlaiseksi syntipukiksi, koko järjestelmää on korjattava laajan keskustelun pohjalta.

- Hei, hei tuu nyt takas, heti tuot tänne ne fyrkat takas!

- Minä olen vain uhri, systeemi haisee, kaikki on vitun yhteiskunnan vika, mua jahdataan, vaikka mä oon vaan mitätön pikku ratas, en mä voi mitään, en vittu yhtään mitään. Mä olen syytön!

- Hei, ne fyrkat?