Loppuu se pitempikin yö. Tuntuu että tämä aiemmin kuin edellinen, vaikka päivä jo lyheneekin.

Aika hyvä olo vaan tuli, kun kävin eilen pitkästä aikaa lenkillä. En pitkällä enkä nopealla, mutta kumminkin. Joku siinä kovasti mielihyvää ja yleistä reippautta tuottaa. Vaikka eihän se itse "akti" niin kivaa ole kuin tietokoneella pelaaminen tai tupakinpoltto.

Ehkä tästä alkaa uusi ja parempi elämä. Kun nyt näyttää, että pääsee pois sieltä paheen pesästä valoisemmille kunnaille.

Niistä puheenollen kannattaa käydä Iranin suurlähetystön sivuilla. Hämmentävää.