Jatketaan yleisön pyynnöstä hetki eilisellä Paasikivi-Kekkosen-linjalla.

Eli tässä käsikirjoitus tv-mainokseen. Eilinen slogan ei maksanu mittään, mutta tämän käyttöoikeuksista haluan ainakin tuhatmiljoonaa taalaa.

Mainos:

Hyvinvoiva, dynaaminen, vauhdikas ja tietysti nuori copywriter tulee töihin (jotenkin tosi viileesti, esim. liitovarjolla lasiseinän läpi).

- Moi, himpsutin kiva päivä taas tänään!

Vanhempi, staattinen, hidas ja tietysti vanha AD nostaa katseensa pölyisestä paperipinosta ja narahtaa kuivakalla äänellä:

- Voi kuule kun turvottaa.

- Tottakai välillä turvottaa, nuori copy heläyttää ravistellen tukastaan lasinsiruja. - Mutta siihen on olemassa tehokas apu!

- Vai on, mikä se on se sellainen apu? AD kysyy nuotti nousten, kullankeltainen toivonkajo iiriksissään siintäen.

- Katsos, sinähän olet täynnä pa*PIIP*aa (piippaus on lisättävä, jotta mainosta voi näyttää primetimeaikoina Ameriikassakin).

- Kyllähän minä nyt sen tiedän, senkin nuori tolvana! Mutta ongelma on siinä, ettei se vi*PIIP*n pa*PIIP*a tule ulos saa*PIIP*na!

- Mutta nyt onkin kehitetty uusi jogurtti, jonka avulla saat pa*PIIP*asi taas liikkeelle ja paperille, mainostenkuluttajien iloksi. Danonen uusi juotava lähes maidosta valmistettu synteettinen tökötti nääs sisältää Inkontinensis Analus Maximus -pelastajabakteerin, joka saa taatusti mainossuolesi laulamaan!

Kommentin taustalla voi pyöriä jonkinlainen animaatio, jossa punaiset nuolet osuvat putkessa jumivaan ruskeaan kasaan ja saavat sen lentämään tuubista suoraan tuulettimeen.

Vanha parta innostuu hillittömästi ja huutaa:

- No kyllä taas kelpaa suoltaa pa*PIIP*aa, vi*PIIP*sti vaan kiitoksia Danone!

Sen jälkeen molemmat henkilöt hyppäävät lasiseinän läpi (ei tietenkään siitä vanhasta reiästä) ja iskeytyvät katuun 21 kerrosta alempana.